SemaSalihh Kızlar Salı günü hafif sancım çıktı yeni başlamış açıklığım yok alttan muayene edildim ebe bir haftaya gitmezsin dedi hafif hafif sancılarım oluyor ama çok canımı yakmıyorlar sizce doğum ne zaman olur 🤦♀️
Esrasrgn SemaSalihh 3 cm açıklıkla 39 haftadayım bekliyorum hala doktorumda bana 3 cm olduğu gün yarın kesin doğurursun demişti ama bebek ne zaman gelmrk isterse ozaman geliyo ☺️ 40 haftayı görürğz gibi biz
Btl41 SemaSalihh 4 gün önce dogum yaptım dogum yapmadan 1 gün önce den hafif karnım agrısı ishal oldum sonra belim agrıdı sonra agrıyıp agrıyıp geçti sancı oymuş sonra suyum geldi 😂
SemaSalihh BetulAskan Hayırlısıyla 🙏 benim ufak ufak sancım çıktı nst de ebe dedi yakın doğumun 1 haftaya gitmezsin ama bakalım 🤷♀️ Doktorumda bebeğin eşi yaşlanmış doğum yakın dedi yarın tekrar gidicem bakalım bayram karışıklığında doğum istemiyorum 🤦♀️
SemaSalihh Dezehs İnanmıyorum ben biraz acele ediyorum galiba 🤣 Diğer bebişlerin de bu kadar geç mi doğdu 😌
SemaSalihh Kerime47 Sancım çıkınca aklımı karıştırdı yarın tekrar kontrolüm var bakalım durum ne Bir de doktor eşinin yaşlandığını söyledi doğum yakındır dedi o yüzden
Omma Btl41 yaa bende 40.haftayı yarın dolduruyorum herşeyi acaba doğum belirtisi mi diye düşünürken yazınızı okuyunca şimdi acaba dedim yine😁bugün ben de ishal olmuştum😁