Ben yaptırdım hiç pişman değilim, sırtından iğne vuruluyorsun o kadar sonra mayışıyorsun birden sancıların yok olunca 😁 hiç hissetmiyorsun zaten
ben yaptırdıktan 1 saat sonra yeniden sancılarımı hissetmeye başladım çok az bi dozaj da verildiği icin, ebeye söyledim oda duruma göre çoğaltabiliriz dedi ama Doğum başlamıştı bile 😊