Kızlar Bugün nst de 2 kere sancım çıktı sonra stabil devam etti. Ama o an çıktı Bebek kasıldı diye en çokta gece kasılıyor zaten. Neyse Bebek 1 hafta önde çıktı maşallah kızıma 36. Haftadayız buarada serklajlıyım ama hiç serklajlı gibi değildim 🧿 sonrasında doktorum 40 a kadar bekler Bebek dedi rahim dikişin iyi birde alttan muayene edeceğim ultrasonla baktı sonra bir saniye diye Çatı muayenesi yaptı burda hep okurdum ama ben sezeryan istediğim için olmayacağım diye rahattım bir acıdı bir acıdı betim benzim attı eşim öyle söyledi 😒 (herkesin öyle olacak diye birşey yok) benim doktorum anneleri vesveseye dokmaz o an yapar bitirir 😂😂 neyse sizce normal mi gelir kızım sezeryan mı ? Çatı muayenesi olan annelerimize soruyorum bebeği uyarıyor diye