Arkadaşlar ben 2. Çocuğuma erken hamile kaldım çocuğum 14 aylık ve kızamık aşısı olması gerekiyor doktor çocuk kızamık aşısı olunca 1 ay boyunca temas kurmayacaksın diyor nasıl yapıcam bilmiyorum doğumdan sonra yaptırsam bu sefer geç olacak diyorlar yaşayan var mı bilgisi olan yazsa çok sevinirim