Burcukurt 28+3 haftalık hamileyim bugün doktorum gelişiminin 2 hafta geri olduğunu söyledi ve bol protein ile beslenmemi tavsiye etti. Bu durumda olanlar varmı?
Seda05 Burcukurt aynısı o haftada benim başıma geldi. Benim 1 hafta geriydi. Sebze be protein ağırlıklı beslenmemi söyledi. Ben üstünüze afiyet kaşar muz muzlu süt yeşil mercimek bol salata bol sebze 3.5 lt su et kuruyemiş ve keçiboynuzu pekmezi yedim şu an 3 gün önden gidiyo
sevgitekes Burcukurt bizimki normal dedi kilosu gayet iyi falan sizinki bir hafta geriden geliyo oluyo aslında
Seda05 Burcukurt ben doktorum söyleyince oturup hüngür hüngür ağlamıştım nolcak nasıl toparlıcak diye. Ama kısa zamanda toparlıyomuşlar kendilerini. Ebe arkadaşım var o söylemişti 😊 sende sıkma kendini kötü düşünme canım toparlar o kendini 😊😍
Ygll Benim ilk haftalarımda iki hafta geriden geliyodu yani adet tarihime göre geriydi. Ama zamanla ilerledikçe açığı kapattı iki hafta da öne geçmişti zamanla arayı kapatır merak etmeyin sağlığı yerinde olsun bebeğin yeter üzülmeyin :)