Selam hanımlar dün gece yazmıştım kalp atışı duymaya gidicem cok tedirginim diye 6+6 hafta elhamdülillahhh duyduk kalp atisimizi bin şükür rabbim bekleyen herkese duyursun insallah, ayrıca kese etrafında kanamam vardı cokk azalmis minicik kalmis bol bol dinlenip su icin hanimlar 🥰 rabbimin izniyle düzeliyor. Rabbim kimsenin kucağını bos koymasin hepimize sağlıklı bebisler, saglikli dogumlar 🤲😘😘