Tugcen Seker yuklemesi yapildi kizlar.sekerim fazla cikti..diet yazdilar.Ama doktorum hala yuksek diyor.Ben yurt disinda yasiyirum.Sabahlar kendim olcuuorum.5.5 ve ya 5.8 cikiyor.Hemen insulin yapmami istediler.Ben istemiyorum.Benim durumda olan varmi??