belinay13 ilk hamileliğimde kahveyi çok severdim hergün içerdim o gün bütün gün iğrenç koktu tiksindim adetime iki gün vardı test yaptım öğrendim. İkincide de peş peşe olduğu için adetim düzenli değildi yani geçti geldi bilmiyodum ama şiddetli baş dönmem vardı test yaptım çıktı doktora gittik kalbi bile atmaya başlamış kan vermeme gerek kalmadı