Beyzaok12345 Berfubasyigit sen beğendiysen gerisi önemli değil kuzum gayet güzel isim Adıyla doğsun büyüsün inşallah sağ Salim benimde kızım olucak hala çok kararsızım eşim simay istiyo aslında hoşuma gidiyo ama biz kadınlar işte çok Zor karar veriyoruz 😊❤️
Didi6 Bushuz Zeynep kesinlikle. Eslem isminin anlamı eksik biliniyor. http://bebegimeisim.blogspot.com/2018/02/eslem-isminin-gercek-anlam-ne-erkek.html?m=1
Berfubasyigit Beyzaok12345 Amin Allah razi olsun ❤ Herkes diyor daha dogana kadar cok degisir isim diye ama sanirim degismicek. Simay ismide kulaga cok hos geliyor bu arada