benim daha cokk var doguma agustos ta dogum gorunuyor. Ben hic yeni dogan almadim hep 0-3 ay aldiml, umarim dogru yapmisimdir 🙂 cunku yenidoganlar 50 cm yaziyordu bazi bebisler uzun dogabiliyor kendi yegenimden biliyorum cocuk 53 cm dogdu, hic giymedi ilk bedenleri. Benimki kiz eger lazimolursa son ay bakarim diye dusundum yenidogan bedenlerine. Yani minik olacaksa bebis o zaman alayim dedim. Tecrubeli anneler siz ne dersiniz ?