Selamun aleykum çok şükür bana da hikayemi yazmak nasib oldu.Bugün 2.günüm evde oğlumla ilgileniyorum çok şükür ikimizde iyiyiz.Pazartrsi sabah 6 gibi nişanım geldi hatta yazdımda buraya nezaman Doğum olur diye kızımı geçen sene Haziran ayında doğurdum ondan biraz tecrübem olduğu için hastaneye hemen gitmedim bi gece boyunca evde çektim sancımı kimi zaman hafifledi uyudum ve sabah 9 gibi randevum vardı zaten en azından uykumu almıştım ve dinçtim giderken.Doktoruma nişanımın geldiğini söyledim hemen alttan muayene etti 7 cm açılman var nasıl dayanadın bukadar dedi bende suni sancı almak istemediğim için bekledim dedim hemen doğumhanye aldılar yukarı çıkarken merdiven kullandım eşimin tavsiyesi üzerine ve açılmam 9 cm olmuştu bi saat geçmeden doğumum oldu ve odaya alındım iki tanede dikişim var ama hamdolsun hastanede çekmektense evde sancı çekilmesi daha rahatmış çünkü kızımı suni sancıyla doğurdum bu ise kendi sancımla oldu dayanılmıcak bişey değil evde olmak daha rahat sadece doğurmaya hastaneye gitmek tabiki son ana bırakmadan kişi kendisi anlayabiliyo doğumunun yaklaştığını sadece sakin olmak yeterli bide annem yanımda olmasına rağmen benle sadece eşim ilgilendi desteği bana güç verdi diyebilirim annemde kızım küçük olduğu için ona baktı hastanedede yanmda eşim vardı hakkını odeyemem ♥️ Rabbim herkese kolay doğumlar nasib etsin 💁🏻♀️