Melisesse 39+2 hafta olduk bebek yukarda kemikden kafasını kanala sokamiyor doktor bir hafta daha verdi 1 cm açıklık var normal doğuma uygunsun ama kafası girmezse mecbur sezeryan dedi başına gelen varmı kanala girmesi için yapmam gereken tavsiyesi olan var mı acaba🙏
duyguuuuuu41 Melisesse benim de 38+5 canim benim de kanala girmiyor aslında asagi dogru baski yaptiginu hissediyorum girmeye calisiyor ama giremiyor sanirsam
meva_ Melisesse benim de en son 38+6 da gittim yukarıdaydı suan 39+4 indimi bilmiyorum ama sezaryen demedi doktor 2 gün sonra muayene olucam tekrar 😕 bir de kızlar benim sanırım 2 saat önce nişan ım geldi sizin ne durum da ? 🙃
sdkzr Melisesse aaaa aynı been yarın 40 hafta olucak hala kanalda değil yaramazım 🤣 41e kadar bekleyebiliriz dedi doktorum, acele etmeyin sakin olun kaygılanmayın en iyi yöntem oymuş - bu arada her gün ağlıyorum “yeter artık doğsuunnn” diye siz öyle yapmayın 😊
Asiaygt Melisesse bol bol yürüyüş yapın, çömelme hareketi (squat), pilates topunda ufak ufak zıplamalar ve ılık suyla duş bunlar fazlasıyla işe yarıyormuş doktorum bana da önerdi.. 280 gün bitti hala gelen giden yok bende de tazı gibi yürüyorum mecburen
Melisesse duyguuuuuu41 aynı benimde biraz yürüdüğümde hemen aşağı iniyor diye hissediyor ama doktor kafasını sokamiyor dedi daha fazla mi yurusek biseybolur diye de korkuyorum kararsız kaldım valla🤦
Melisesse meva_ inşallah inmiştir kanala bende daha nisan falan da yok aşağıya baskı yapıyor girmeye çalışıyor ama bilmiyorm.
meva_ Melisesse insallah senin de öyledir canım valla bende bilmiyorum nişan gelincede bi heyecan yaptım kendi kendime doktorum da tatilde 2 gün sonra gelecek nolucak merakla bekliyorum 😐
Eminebdk Kızlar ben bugün doğum yaptım oğlum kanala girmemişti son amda girdi Doğum yapacağım zaman Kanala girmek o kadar da önemli değil
Melisesse Eminebdk maşallah sağlıkla büyutün analı babalı🙏suni sanciyla mi kanala girdi peki doktor kanala girmeyince sezeryani tercih ediyor normal istediğim için 🤦
duyguuuuuu41 Eminebdk yani hemen anlik girip o anda dogum gerçeklesebiliyormu ? ben kanala giricekte nişan gelicek de su gelick falan ondan strese giriyorum . girdigi gibi de gelebiliyor yani oyle mi
duyguuuuuu41 Melisesse aynen bana da aynisini dedi kanala girmeden suni sanci da versem boşuna sanci cekersin dedi inmesse sezeryan dedi
duyguuuuuu41 Eminebdk bunu gercekten duyduguma com sevindim suyunuz geldi doguma gittiniz anda mi indi bebek sanci ile beraber yani .
GizemAras duyguuuuuu41 merhaba öncelikle inşallah sağsalim kavuşursunuz güzel meleğinize.Benimde ilk doğumumda oğlum kanala bi türlü girmiyordu Suyumda sızıntı şeklinde gelmeye başladığı için mecburen hastaneye yatışım yapıldı ama açılmam falan kanala giremediği için 2 gün boyunca 2 cm de kalmıştı sancımda çok çok yüksek değildi bu yüzden suni sancı verdi doktorum almanya da yaşıyorum ve burda annenin ya da bebeğin sağlığı tehlikede olmadığı sürece sezaryan yapmıyorlar kendin seçemiyorsun yani sezaryan olma tercihini bende herşey yolunda olduğu için sezaryan gereği duymadan suni sancıyla bebeğin kanala yerleşmesini hızlandırdılar kanala girdikten sonra açılmam da 8 cm olmuştu bile ve direk doğumu başlattı ebem .Suyun gelmeyebilir ama bebek kanala girdikten sonra eğer doğum başlıyorsa ebeler ya da doktor suyu kendileri patlatıyorlar zaten.Umarım rahat ve sağlıklı bi doğum gerçekleştirirsiniz
duyguuuuuu41 GizemAras gerçekten cok sevindim bu duruma anlik bi olay bu kanal meselesi yani bazi bebeklerde kanala giremiyor diye duyunca korkmustim sezeryan olmak istemiyrm cnku . cok tesekkur ederim Allah razi olsun guzel dualariniz icinde 😊
Melisesse GizemAras çok teşekkür ederim içim rahatladı doktoruma suni sanciyi denemek isteyeceğim belki boşuna çekme ihtimalimde olabilir ama risk yoksa normal için denemiş olurum.