Esmaanur34 31 haftalık hamileyim karnımın altı kasıklarınmda sanki kalp atışı var iki üç saniye de bir pıt pıt ediyor bu hıçkırık olabilir mi eğer hıçkırıksa bebeğimin kafası aşağı da denile bilir mi böyle anlayan oldu mu aranızda
SemaAsya Esmaanur34 Evet bu hıçkırık :) benimki bir ara abartıp günde 6-7 kez oluyordu ve uzun sürüyordu şimdi normal seviyelerde çok şükür. Bebeğimin pozisyonu da baş aşağı şekilde. Göbek deliğinin çevresinde ya da altında midesi oluyor orada ve göbeğinin altında yoğun hissediyorsan doğum pozisyonunda olabilir. Bir çok kişiden öyle duydum ki benim de öyle.
Mzgn01 Esmaanur34 ben bebeğimn döndüğüne öyle emin olmuştum daha önce hıçkırıklarını üst tarafta hissederdim bi gün baktım alt taraflarda hıçkırıyor😁 yani dönmüş olabilir evett
Esm_Nzm BENDE DE AYNISI OLUYOR BENDE MERAK EDİYORUM :) BÖYLE PIT PIT KALP ATIŞI GİBİ ELİMİ KOYUNCA HİSSEDİYORUM
Esmaanur34 Esm_Nzm ben elimi koymadan da hissediyorum içimde pıt pıt ediyor nerdeyse 15 20 dakika oluyor 😊😊
Tugce1634 Evet hıçkırıktır.vuruyor olsa öyle ritmik olarak pıt pıt atışlar olmaz.ben de aşağıda hissediyordum bu pıt pıtları.bebeğimin döndüğünü öyle anlamıştım,doğruymuş :) 28-29.haftaya doğru döndüğünü de hissetmiştim zaten
Esmaanur34 Tugce1634 bende 29 haftanın sonunda sabah içimde deprem yarattığını fark ettim daha sonra hep pıt pıt olarak kasıklarımda hissettim ozman bu hıçkırık ve bebeğim döndü diye biliriz 😌😊 kontrolüm bayramdan sonra gerçekten döndü mü çok merak ediyorum 🙈
Esmaanur34 SemaAsya galiba benim ki de döndü altlarda Yuvarlak birsertlik de hissediyorum aynı sertlik kaburgamin altında da var ama galiba o poposu daha yumuşak çünkü 😁 teşekkür ederim bu arada