Kızlar tam istediğim gibi bi bebek arabası buldum hatta aldım da. Ama bi konu kafamı çok kurcalıyor. Arabamız çift yönlü değil hani bebeğimi bana doğru çevirmeyeceğim. Ana kucağı söndürülebiliyor ama araba kısmı dönmüyor. Sizce bu çok önemli mi, özellikle tecrübeli arkadaşlardan yorum istiyorum gerekirse değiştirebilirim sırf bu yüzden