Elfeylldhn ben yaşadım canm 23 haftalıkken ağrılarım başladı son evrede böbrek genişlemesi vardı ve ağrılar dayanılmayacak durumu gelmişti 24 haftalıkken stent takıldı böbreğime çünkü doğuma çok var denildi bu şekilde bekletemeyiz🤭 böbreği hatta allah korusun bebeği kaybedebiliriz dedi doktorlarım 2 haftadır stent takılı çok şükür ağrılarım kalmadı böbreğimde normal boyutuna geri döndü ama sizin az kalmış takmazlar diye dğşünüyorum ama çekilen ağrı çok olursa bebek septik şoka girebiliyormuş bana oyuzden acil takıldı hemen inş sizde kolaylıkla atlatırsınız🙏🙏bol suyu unutmayın ve genişleyen böbreğinizin üzerine sakın yatmayın