Msah Arkadaşlar, uzun dönem kullanılabilen bebek arabası almak istiyorum ama nasıl bir bebek arabası almam gerektiğini bilmiyorum 🤷🏻♀️ 0-3 yaş arası kullanılabilen olsun istiyorum. Bilginiz varsa paylaşırsanız çok hayra geçer 🙂
Merveplnc Msah casual vistaya bakmanı tavsiye ederim canım hem hafif hem pusetli hem sonrası için baston😂 daha ne olsun
ATC Msah canım ben beybi plus kanyon modelini kullanıyorum ebebek’ten almıştım indirim dedi 750 TL’ye aldım şimdide 800-900gibi bir fiyatı var içerisinde hem puseti hem de portbebe gibi bir şey var aparatı var o portbebe aparatını dikte tutabiliyorsun oturuyor çocuk yatabiliyor çok kullanışlı iskeleti Port bebesi Puset olarak üç parçadan oluşuyor eğer ki evinde asansörün varsa ya da giriş katta oturuyorsun yani araba taşıma zorluğun yoksa kesinlikle tavsiye ederim çok güzel bir araba
Mervednr Msah travel alan bütün arkadaşlarım çok memnun kalmayıp en kısa sürede baston tarzı arabaya geçtiler. Ben baston tarzı araba aldım aynı markanın puseti ve arabaya puseti takma aparatı vardı öyle tercih ettim. İlk 6 ay puseti ile kullanır daha sonra baston tarzında devam ederim. Hem hafif hemde kullanışlı oldu
Senaburak İnstagram kullanıyorsan beneto diye bir marka var set halinde veriyorlar ve diğer markalara göre hem uygun hem kaliteli benim iki kuzenim bir arkadasım onu kullanıyor cok memnunlar😍 bende ondan alıcam sende bi bak istersen🤗
Hllswm Senaburak canım benetto fabrikası kapanmıs fiyatlar baya ucuzladı ama garantisi filan hiç bişeyi yok kırılırsa atın dedi adam ben o yüzden almadım
Hllswm Bende kış bebeği olacak zaten eylülde dogacak allahın izniyle yaza doğru 6 7aylık olacak. Kraft london plus aldım hem hafif hemde sürümü cok rahat baston araba
Msah Mervednr şu travel modellerde çok güzel duruyor, tabi görünüşünden önce kullanışlı olması lazım. Baston daha uzun süre kullanılır herhalde
ATC Msah Şöyle cift yönlü kullanılabiliyor tutma yeri dönmüyor ama puseti ve diğer aparatını isterseniz çocuk dışarıya doğru isterseniz çocuk içeriye doğru bakarak kullanabiliyorsunuz yani bir nevi çift yönlü kullanılıyor