ecemtmr 1234446 8 haftam doldu kuzum 8+1 im bugun cok sukur uyku dısında hıc bır belırtım yok. süreklı uyusam keşke ama çalışıyorum sabahları zor kalkıyorum akşam hemen uyumak ıstıyorum gözüm bir sey gormuyor.
Dilekbodur 1234446 canım bende aynen öyleyim daha hiç kusmadım ama ne yesem midemi sanki birisi karıştırıyor gibi agzımda metalik bir tat sadece çubuk kraker yiyorum desem yeridir 10.haftaya girdim bende
1234446 ecemtmr ya bende uyuyamıyorum sadece dün uyudum 9 da ayaktayım mide bulantısı oluyor çok değil ama sık sık tuvalete çıkmam da yok öyle normal hamile olduğun belli bile değil gibi
1234446 Dilekbodur ya sık sık idrara çıkmam da yok hamile olduğum arada bi aklıma geliyor bulantı olunca başka da yok
Dilekbodur 1234446 canım herkeste belirtiler farklı farklı oluyor bende ilk haftalarda çok sık giderdim ama şu an o kadar çok gitmiyorum mesela bugün belim kopucak gibi ağrıyor ve de çok uykum var her gün farklı geçiyor normal yani merak etme
Buzii Bende 8+1 uyku hali halsizlik ve ara sıra gelen bulantıdan başka bir şeyim yok gerçekten herkes de farklı hamileliğin tadını çıkarmaya çalışıyorum bir yandan da endişeleniyorum bir şey olur diye 😢