Adhnsema Kızlar çoğunuz bilir genelde bebek sol taraftaysa kız sağ tarafta olunca erkek derler ultrasyom kağıdına baktığımda sağ yani normalde sol tarafta sizcede doğrumu bebeği solda olup kız olan varmı
Halimearslan55 Adhnsema sol tarafta oğlum olacak ayrıca bir oğlum daha var oda soldaydı onlar boş hikaye canım
VildanYaycili Adhnsema bunlarla hiç alakası yok benımde herşey belırtıler testler erkek gibiydi ama kız çok sukur cinsiyet zamanında anne baba cınsıyet ne acaba diye herseye yöneliyor çok normal bızde oyleydık
Melekcansu Benim tüm belirtilerim, tüm takvimler, tüm ultrasonlarıma göre erkekti ama sonuç kız 😊 Yanıltıcı olabiliyor bu söylentiler
58Vildan Canim annem tek yumurtalıkla bir kız bir erkek doğurmuş bence öyle şeylerin pek gecerliligi yok ama benimde genellikle sag tarafta sancim oldu erkek 😶