Annee2 Kızlar 35+2 yiz bebeğim makat geliş pozisyonunda. Doktorum bu saatten sonra dönmez dedi. İnternette ise makat geliş olmasının sebepleri arasında bebeğe ait anomaliler yazıyor. Bu konuda bilgisi olan var mı ?
Fidansvnccm Annee2 canim benimde ilk gebeligimde oglum makat gelisliydi 38e kdr dnmedi ve sezeryan oldum bi siknti da yoktu bebegimde.ikinciye hamileyim 32+4 yine ters bebegim icini ferah tut 🙏
hunilimom Annee2 benim kızım 35+4de dönmeye başladı bi sorun olmuyor dönmesi için karnını ovala secde pozisyonu al konuş sürekli
Annee2 Fidansvnccm Doğum yaklaştıkça herşeyden korkar oldum canım sağ Salim doğduğunu bir göreyim rahatlayacağım İnan ki 🙏🏻
Badevehande Bende makat gelişi olduğum için 9 ay 10 günlükken 8 cm açılması olmasına rağmen annem sezeryan olmuş 4 kilo sağlıklı bir bebekmişim sorun olmuyor👍
gLycn_ Doğum başladiğinda bile dönebiliyormuş bebekler yani son ana kadar şans var ama çoğu doktor beklemiyor hemen sezeryana alıyor. Benim de makat gelişli 27.haftamdayım doktorum döner daha diyor. İnşallah sizin de bir an önce döner. 🙏🏼☘️
Annee2 gLycn_ benim zaten sezeryan olacak canım doğumum ama bebeğin ters durmasının sebepleri arasında bebekte olabilecek anomaliler yazıyor o korkuttu
Sezenader İlk bebeğimde tam sezaryen Doğuma girecekken makat gelişiydi.Beş dakika sonra Bebeğim Doğuma girerken döndü😂
hunilimom Annee2 35.haftanın başında temizliğe başladım oda değiştirdim koltuk çekip hali kaldırıp güzel dip köşe temizlik yaptım çarşamba perşembe dönmeye başladı cuma dönmüştü haftası büyük olduğu için hissetmiştim
Annee2 hunilimom canım benim ki 35+3 o yüzden bilmiyorum doktor da bu saatten sonra dönmez dedi çok da ümidim kalmadı
hunilimom Annee2 döner döner bizim komşunun kızı doğumda döndü cuma günü sezeryan olucaktı pazartesi suyu geldi normal doğum yaptı o sancıyla bebek dönmüş doktorum baba 36ya kadar hatta bazen 38 i bulur dönebilir ama yeri dar olduğu için zor olur demişti karnını ovala bol bol demişti yaptım o arada temizlik de yaptım tabi