GuelGltkn Kizlar iki gün önce siparis verdim o siteden ilk kez ve kumasin kalitesini falan cok begendim ve diger magazalara göre fiyatlar cok uygun henüz bebislere bisey almadiysaniz tavsiye ederim 😊😊 [url=https://hizliresim.com/7B6mON][img]https://i.hizliresim.com/7B6mON.jpg[/img][/url]
Serenaynaynay GuelGltkn ya bende buradan biseyler almak istiyorum fakat kumas kalitesi olarak korktum hep. Yıkayinca salacak tarzda mi yoksa likralı mi peki? alip bikez kullanip atmak istemiyorum dogrusu 😒
Serenaynaynay GuelGltkn Bu arada saglikla icini doldurmayi nasip etsin rabbim, zevkleriniz pek guzelmis ❤🤗
Mucizem44 GuelGltkn bende burdan almak istiyorum ama kararsız kaldım. Alımlarınız 3-6 mi Yoksa 0-3 mu
GuelGltkn Mucizem44 bu aldiklarim hepsi 3-6 ay 😊 0-3 ay ebebekten aldim ama kumasi ayni fark görmedim
GuelGltkn Mihnurkacmaz kargolari falan cok hizli 😊 ve iade de edebiliyosun begenmezsen bende teredüteydim fiyatlari cok uygun acaba kumasi da kötü mü diye ama gayet güzel
SemaAsya GuelGltkn Ay ne güzel şeyler seçmişsin. Bende sürekli bakıyorum ama fotoğraf kalitesinden mi ne hiç güzel bir şey seçemedim :) ama senin aldıklarını çok beğendim güle güle giydirmek nasip olsun canım.
GuelGltkn SemaAsya cok tsk ederim amon insallah 😊🌸 fotolarda biraz degisik duruyo ama elikize gecince daha güzel duruxo kalitesi de iyi