Tazecikannecik https://i.hizliresim.com/mX2l28.jpg Kızlar merhaba 10+4 haftalık hamileyim. Nub teorisine göre cinsiyet tahmininde bulunabilecek var mı 😊 şimdiden çok teşekkür ederim
Boncuk23 Tazecikannecik canım tabiki tahmin bizimkisi ama ben kıza benzettim bunu paralel duruyor sağlıcakla gelsin miniğin
El_mu Nuba göre değil ama keseye ve bebeğe bakınca kız gibi geldi bana aynen benimde fıstığım bu şekildeydi çünkü 😊 Sağlıklı olsun da fark etmez
Tazecikannecik El_mu 😊 sağlıklı olsun da pek önemli değil ama gönlümden geçen kız bebek 😊 teşekkür ederim
Tazecikannecik Ayseklc sağlıklı olsun da pek önemli değil ama gönlümden geçen kız bebek 😊 teşekkür ederim
Zeynep_adem58 Bence erkek kesenin sekline gore benimde kesem boyleydi hep.erkek diyoduk oglum olacak insallah😊
Tudi Ayseklc nub teorisine bende biraz inceledim banada erkek gibi geldi Bi kac arkadas sanirim biliyolar onlarda kiz dedi hayirlisi bakalim insallah bu ay sonu ogrenirimm 🙈 Yorumun icin tesekkur ederim canim 🤗😙