Mrb arkadaşlar öyle çok canım sıkkın ki anlatamam 35+4 hamileyim yüksek tansiyon hastası oldum özel doktorum bakmadı bende memlekete geldim burda akrabamız araştırmada doktor o ilgilenecekti ilgilendi beni ameliyat edecek doktor izne ayrılıyor yarın önümü göremez oldum doktor yok ortada 😓😓😓hazırlık hiç yok ben bu kadar zor bi dönem yaşamadım 3 aydır annemin yanındayım eşim denen pislik bigün ilgilenmedi😡😡😡 şuan da konuşmuyorum ben ne yapacağım bana destek olan tek annem var kimse yok iyice delirmek üzereyim hiç mutlu değilim 😫😫😫bana yardımcı olurmusunuz psikolojim çok kötü zaten ameliyattan korkuyorum delirdim resmen 😣😣😣o ameliyatı olup ayağa kalktığım zaman yer yerinden oynayacak 😓😓😓