Ozgeliz Sultandey bende Fransa’da yaşıyorum doktorum öneriyor zaten Salı günü doktor kendisi çevirmeyi deneyecek
Sultandey Hissettim ilk oğlumda döndüğünde midem çok bulanmıştı bide mesela hıçkırık tuttuğunda artık aşağıda hissediyorum önceden kaburgamın altında hissediyordum
Ozgeliz Sultandey ya ne güzel darısı bize inşallah dua eder misin canım bende çok isterim ikinci kez normal doğum yapmayı 🙏🏻
Ozgeliz Sultandey bide canım 38+2 hani doktor da diyo sancı anında bile döner Dİye ama kafama takılıyor yeri daralmış olmuyor mu nasıl dönecek ?
butterfly4 @Sultandey aaa hıçkırık tuttuğunda ben de aşagıda hissediyorum, bu kesin başı aşağı da mı demek
Sultandey butterfly4 ebem bana öyle söyledi çocuk hıçkırınca takip et nerden hissediyorsan orada dedi .
Sultandey Ozgeliz benim ilk oğlumda gece 3 te suyum geldi hastaneye gittik sabah 12 ye kadar ağrısız nst de durdum 1 de suni sancı vermeye başladılar bebek 2.30 da döndü 5.30 dada kucağıma aldım çok şükür
Sultandey butterfly4 hadi bakalım keşkesiz doğum hikayelerinizi okuruz inşallah. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin