NaileK Kizlar 31 haftalık olduk bugün biraz suyunda azalma var dedi doktor sizlerde de oldumu neler yaptnz
minikkurabiyem2019 NaileK bende 31 haftalıgım ama daha 3 hafta var kontrole ilk gebeligimde olmustu benımde bol bol su iç karpuz ye
Kerem_alyadua NaileK banada 26 haftalıkken suyun biraz az dedi 27 haftalıkken tekrar gittm suyu herseyi normaldi o arada ekstra bişy yapmadım sadece süt içtim
Muhendisanne NaileK bende de oldu tam sizinle.ayni haftadayken. Biz atlattık. Profilimden actigim.tartisma başlıklarında başımıza gelenleri ve neler yapıldığını yazdım. Dilerseniz okuyun, çok geçmiş olsun. Bu arada şuan 37+4 olduk.