KGD Mira İkra Kumsal Zeynep Mira Zeynep İkra Eylül Öykü Ela Masal Ne kadar zormuş bebişimize isim bulmak. Fikir verin lütfen 🤷🏻♀️
Felipe KGD tek isim her zmaan güzeldir canım şahsi fikrim zaten genelde ikinci ism pek kullanılmıyor ela çok hoş
Ozgehasan KGD ❤kızımız olsaydı ismi ela olacaktı oğlumuz oluca k nasip . Ela çok hoş bence mira da guzel😊
Yazgii KGD ikra bana saçma geliyo oku anlamını taşıyo bnce daha güzel anlamlı bi isim koyun zeynep çok gzel yanına dah gzel ism konulablr
KGD Felipe Bende tek istiyodum aslında. İki isim olunca kafası karışıcak herkes farklı isim söylicek. Ama bi yandan da çok hoşuma gittiler. Benim de kafam karıştı 😅
Merve0707 Bende çok kararsızım tek isimmi olsa çift isimmi favorilerim zeynep eylül ela zeynep elada hoşuma gidiyor ama tek isim daha cazip geliyor 🤷♀️
balcoon Zeynep çok güzel bir isim. Tek başına anlam ve geçmişi yeterli. İki isim isterseniz eğer Zeynep Ela'da çok hoş.
Eseseses KGD bizde ela koyuyoruz tek isim bence çift isme karşıyız ama sizin kulağınıza hangisi hoş geliyorsa onu koyun bizim cevremiz ela ismini begenmemesine rağmen fikrinizi değiştirmedik🤗
butterfly4 @KGD Zeynep ikra güzel bence 🙂 ama herkes farklı bişey yazmış kafanız daha çok karışacak 😊