nilaylaylaylay Aç karnına gitmek gerekliymiş. Hastanem eve 40 dk. Sabah kalkıp aç karnına nasıl gitcemmmm. Resmen gözümü ekmek ekmek ekmek diye açıyorum 😄 26. Haftadayız zamanda geçiyor. Bir akıl verin a dostlar
Okyanusolmak nilaylaylaylay ben de öyle diyordum ama dayandım açlığa. Zaten şeker yüklemesi yapmadı doktor. Açlık tokluğa baktı.
Yazgii nilaylaylaylay bn yaptrmıcam ya anormal bi durm olsa yada beneğin kilosu önden gtseydn doktorum bna sylerdi yaptralım dye bnde sylemedm 😊
mary1709 nilaylaylaylay ben de öyle çok acıkmış bi şekilde uyanıyorum ama o gün dayanıp yaptırdım testimi. İşlem biter bitmez hastanenin kafesine saldırdım resmen 😃 yanında birini görür istersen sohbet edersin filan zaman geçer en azından.
Ozgehasan nilaylaylaylay herkes zararlı bilmem ne vs dedi canm ya kafam i bulandirdilar doktorum sordu yaptırmak istiyor musun diye hayır dedim peki dedi öyle geçti 💁😄
nilaylaylaylay Ozgehasan ailem hep sağlıkçı canım benim. Bir zararı yok. Aksine önlem amaçlı fazlaca gerekli. 3 baklava yemişsin gibi bir şey ne zararı olabilir ki 😄 baklava demişken olsa da yesekkk 😝 kendi kararın tabi ama bir zararı yok.
Bsyldrmdlk Bende yaptırmadım. Kan değerlerimden baktılar düşük çıktı nolur nolmaz açlık-tokluk şekeri bakalım dediler onda da bişey çıkmayınca şeker yüklemesine gerek kalmadı 😊
nilaylaylaylay Bsyldrmdlk doktorun öyle uygun gördüyse bir sorun olmaz tabi canım. Sağlıkla gelsin kuzucuklar 🙏
Dmrklyasemin @nilaylaylaylay bnde senın gibiyim açlığa gelemiyorum gece yatmadan iyice yemiştim sabah 7 buçuk da zaten randevumdu açlığa baktıktan sonra şekerli içeceği verdiler gazoz tarzı o bıraz iyi gelmişti bana korktuğun kadar degıl merak etme 😇kesinlikle yaptır
nilaylaylaylay Dmrklyasemin yaptırcam canım inşallah 🙏 aynen erkene almak çok mantıklı 😄 ben de tam şimdi onu düşündüm o şekerli şey bastırır midemi diye 😝
Kullanicianne nilaylaylaylay bende ac karna su bile icemem denedim ama basaramadimmm 😂 seker yüklemesini yaptım amaa geri cikardim malesef oylece kaldı yapicak bisey yok 😂😂😂
Dmrklyasemin @nilaylaylaylay açlığı bıraz olsada bastırıyor 😇kesinlikle insallah iyi sonuçlar da alırsın 😇