BabyMom35 Hanımlar ev hanımıyım, çalışmıyorum. Yine de göğüs pompasına ihtiyaç duyar mıyım? Bir türlü karar veremiyorum. Ayrıca eğer almam gerekirse hangi markayı tercih edeyim? Manuel mi olsun, elektrikli mi?
Bertug-Tugberk-Mom BabyMom35 sadece çalışanlar için gerekli olan bisey değil diye düşünüyorum, çünkü sağmak sutu artırıyormuş , ben alicam elektronik olandan.
Linaaskk_ Mochi marka şuan en trend ğöğüs pompası ve kullananlar çok memnun bende elektrikli almayı düşündüm ama kullanmış açısından kolay ve rahat olduğu için mochi marka almaya karar verdim