Mrlbrk Kızlar 5 gun femera kullandim yumurta 23 mm olmuş ve bugunde catlatma ignesi oldum.ilk defa catlatma ignesi oldum. Iliski icin gun verdi doktorum. Femerayi 4. Kullanisim.Inşallah pozitif sonuç alirim. Varmi benim gibi olanlarr 🤗
sevval55 Mrlbrk çok güzel büyümüs canım yumurtan benim hep 13-14 oluyordu femara işe yaramadı insallahh güzel haberini alırız🙏🏻
Zynbnur Mrlbrk bende klomen kullandım bu ay adetinin 3. Günü başladım 5 gün kullandım adetimin 11. Günü gittim yumurtam 17 mm olmuş 10 gün ilişki bir gün var bir gün yok dedi bilmiyorum allah insaallah kısmet eder bu ay ikimizide ve bütün isteyenlere hayırlı bir şekilde insaallah
Chmvlv Mrlbrk ben ilk femara kullanışımda hamile kaldım 😊 çatlatma iğnesi de oldum. özellikle sabahları sperm kalitesi daha iyi oluyor diye sabahları ilişkiye girdik.
Mrlbrk sevval55 Insallah ya. Benim diger aylarda hep yumurtam guzel oluyodu ama sonuç alamadik. Insallah bu ay olur
Mrlbrk Zynbnur Bende diger aylar ilac bittikten 3 4 gun sonr gidiyodum bakiyodu ve gun aşiri ilişki veriyodu ama sonuç alamadim. Insallah sende bende hamile kaliriz bu ay
Mrlbrk Chmvlv Benim catlatma ignesi ilk. Cuma akşam pazar sabah bide sali gunu iliski dedi. Insallah bende kalirim yaa🤗
Ozgok01 Mrlbrk femera ve çatlatma iğnesiyle hamile kaldım 2. Defa da ilkinde cok gezdim yatman gerekiyor ilişki sonrası bol bol dinlen ☺️ Suan 18+1 kızım olucak Rabbim guzel haberler almayı nasip etsin canım🥰
Ozgok01 Mrlbrk gelir merak etme umudunu yitirme ❤️ 1 olmassa 2 kesin olur güzel haberlerini alalıım 🌸
Tubasim Mrlbrk aynıyız canım ben de dört kere femara kullandım,beşinci kullanısımda ilk defa çatlatma iğnesi vuruldum yumurta 22 ml di Pazartesi gece 11 de vuruldum 🤲 inşallah hayırla sonuçlanır
Mrlbrk Tubasim Perşembe sabah 11 de igne oldum. Doktor cuma aksam ilişki dedi yaptik.dun hic sancim falan olmamisti. Bu sabah yumurtanin oldugu tarafta sanci oldu biraz. Acaba yumurta geçmi çatladi. Bi sonraki ilişki pazar sabah olsun demisti. Kacirmismi olurum diye kafamda deli sorular. Sende hic sanci falan oldumu canim
Tubasim Mrlbrk yok canım bende hiç kasık ağrısı kramp falan olmadı bende anlamıyorum kimisinde oluyor kimisinde olmuyor. Mesela normalde yumurtlama dönemimde akıntı hissederdim bu defa özellikle dikkat ettim akıntı falan göremedim 🤦♀️
Mrlbrk Tubasim Benimde oyle aman aman bi agri olmadi. Sadce ayaga kalktikc yumurtanin oldugu taraf biraz sancilandi. Kac gunun kaldi test icin
Tubasim Mrlbrk adetin 10.günü iğne vurdurdugum için 14 gün sonra öğrenilebilir diyorlar 14 gün sonra da adete bir hafta kala oluyor bilemiyorum belli olur mu. Normal şartlarda adet olmama daha iki hafta var. Sizin ne kadar kaldı?
Bsrozdmr1305 Mrlbrk inşallah senşn için hayırlısı olur ben bu ay rahim filmi çekinicemmm bir sene oldu çünkü