Mubcel Merhaba arkadaşlar.Gebelik şekeri olup insülin kullananlar doğumu kaçıncı haftada oldunuz?.doktorum 2-3hafta önce alabiliriz dedi .
zkk Mubcel bende gebelik şekeri var. Doktorum fazla bekletmek istemedi. Bayramın hemen sonrası alıcak 38+4 oluyorum.hatta bi kaç gün daha bekletelim dedim pek sıcak bakmadı
Mubcel Hayırlısı olsun😊kaç kg peki bebeğiniz böle durumlarda iri bebek olma ihtimali oluyormus.28haftadayım 1.315gr bebegim