Cnncagman Bende de var enfeksiyon canım 32.haftadayım 22den beri sürekli çıkıyor fitil kullandım 1 2 hafta düştü sonra yine çıktı en son salı günü test yaptırdım kültürde yaptırdım sonuçları dün sağlık ocağına götürdüm enfeksiyon yine yüksek çıkmış ve kültür de bakteri çıkmış doktor önemli olan bakteriyi düşürmeliyiz yoksa erken doğuma yol açar dedi antibiyotik verdi bide idrarımda protein çıkmış onunda yükselmemesi lazımmış sürekli tansiyonunu ölç yüksek çıkarsa direk acile git gebelik zehirlerlenmesi olabilir dedi bunları duyunca moralim bozuldu çok dünden beri ağlıyorum inşallah sağ salim zamanında kucağımıza alırız yavrularımızı da rahatlarız 😔