Benim göğüslerimden 6.aydan itibaren kolostrum gelmeye başladı. Böyle tam şeffaf değil sarımsı kokusuz hafif yapışkan bi sıvı. Genelde evde salaş tişörtler giyerim sütyen takmam göğüslerim aşırı derecede büyüdüğü için acıyo hem de maksat rahat olsun. İşte genelde sütyensiz olduğum için sıvı hafif hafif gün boyu geliyodu böyle çok az nokta nokta gibi. Bu sabah bi uyandım geceliğimin önü sağ göğsüme yapışmış o kadar çok sıvı gelmiş ki anlatamam. Doktora randevum vardı hava şartları yüzünden çıkamadım. Benim gibi birden bire bu şekilde göğsünden sıvı gelen oldu mu merak ediyorum. İyi bişey mi kötü bişey mi?