Saçını boyatmak kimyasaldan dolayı sorun olabiliyor ama kestirerek ömrünün kısalması tamamen hurafe sadece bilimsel açıklaması kestirdiğimiz zaman aldığımız vitaminler hem saça hem bebeğe gittiği için bebeğin alacağı vitamin azalıyor bi çok doktorun da dediği şey budur ömürle alakası yok yani