Dnizsah Kızlar 6 haftalık olduk ama hiç bir belirti yok hamile olduğumla dair. Bir defa bhcg testi yaptım oda hamile olduğum zamandı. Daha da gitmedim doktora. Ama hiç Birsey hissetmiyorum kendimi çok kötü hissediyorum
2lokummannesiii Dnizsah bugünlerine şükredeceksin. İnşallah bulantı kusma yapmaz. İlerde tam anlamıyla anlayacaksın. İlk günlerde kimse hamile olduğunu hissetmiyor.
Deletedmom2224 Dnizsah ıyide doktora neden gitmiyorsunuz ? Kalp atışını dinlemelisiniz , vitaminlere başlamalısınız bir de bi kere yapılan testle kesin gebe olunduğu anlaşılmaz ki 2 günde bir tekrarlamalıydı
Tudi Dnizsah o haftalarda bendede yoktu taaa ki mide bulantilari baslayana dek bence o gunlerini iyi degerlendirr Mide bulantisindan ne yemek yiyebilirsun nede rahat oluyorsun Ben kilo bile vermisim ara ara halen mide bulantilari devam ediyo Icini ferah tutt agir isler yapma dinlen bolca 😉
BraEfkanToygar Doktora neden gitmiyorsun? Kesesinin gözüktügü ve kalp atışının duyulabildiği haftadasın git bence için rahatlar ve doktor bu haftalarda vitamin veriyor ona başlaman gerek seninde, bebek gelişimi için önemli gitmelisin 🙂
[silindi] Dnizsah 6. Haftada bildiğim kadar kalp atış sesini duyman gerekiyor du doktorun seni çağırması gerekiyor du bu haftalar biraz kritik geçiyor çoğul gebelik mi kimyasal gebelik mi boş gebelik mi kalbi atıyor mu bunlara bakıyor doktor git sen bence hastaneye ama birşey hisetmemen normal benimde öyleydi
Dnizsah [silindi] daha hiç gitmedim doktora 10 gün Sonra gel demişti kalp atışını dinlemek için 7 gün oldu bugün bakalım herşey allahtan
BraEfkanToygar Dnizsah tabi ki herşey Allahtan ama tedbir senden taktir Allahtan canım bahsettigim vitamin bebeğin gelişimini etkiliyor sen bilirsin yinede hayırlısıyla kucagına alırsın inşallah😊
[silindi] Dnizsah inşallah önemli birşey yoktur içini ferah tut ama tabi ben öyle değilim doktorum iki hafta sonra gel der iki hafta bitmeden ben giderim o kadarki sabırsızlık onu görmek için hep can arıyorum 😀
[silindi] Dnizsah inşallah önemli birşey yoktur içini ferah tut ama tabi ben öyle değilim doktorum iki hafta sonra gel der iki hafta bitmeden ben giderim o kadarki sabırsızlık onu görmek için hep can arıyorum 😀
Dnizsah BraEfkanToygar folik asit kullanıyorum su an beslenmeme de çok dikkat ediyorum. Hamile kalmadan önce de Vitamin kullanıyordum. İlk hamileliğim ister istemez endişe duyuyorum. Anne olmak böyle Birsey işte daha doğmadan onu düşünüyor onun için endişe duyabiliyorsun. ☺️
BraEfkanToygar Dnizsah Haklısın canım, o zaman endişe etme bende 7.ci haftada başladı bulantılar vs bünyeden bünyeye değişiyor kendini bu sorularla strese sokma derim 😌
GunelSeymur Men 8+2 ,,,6haftada hatta 7haftada oyleydim hec bır belirti yoktu ,sımdı 2-3gundukı fena bulantım olur en cokta sabahları ve kokuya karsı hessas oldum
Busra5341 Dnizsah herkesin hamileligi kendine ozgu canim ben 14 haftadayim cok nadiren bulantilarim oldu onun disinda hamilelik belirtisi yasamadim bende senin gibi cok endiseleniyordum daha once iki tane kaybettim . Insan hissetmek istiyor tabiki ama bulantisiz gecen hamilelik daha iyi sanliyiz bence😊
MAGnrhn Ah canım bu günlerini aramazsın inşallah üzülme 😂 ben de başlarda keyifliydim keseyi gördük hele kalp atışından sonra bu dünya da değildim sanki taa ki 18 hafta bitene kadar 6 kilo verdim. Allah kolay geçirsin diye dua et hayrı çağır hayırlı olsun inşallah ☺️