Ben de aynı sıkıntıyı yaşıyorum,bir kaç gün önce kanamam oldu ,Dr sabah akşama çıkardı fitili ,benim de hafif kahverengiye bakıyor akintim fakat içerideki kanamayi atıyor sanırım ,bir kaç gün sürer demişti Dr,sarı olmasinin sebebi de fitilin dışındaki jelatin olabilir canım,ama agrin da varsa mutlaka Dr unla görüş derim