Haribo42 canım ben minyonm ama eşim iri yapılı ..Doktor 2 haftada 320 gram aldığı için 1 hafta geri olmasını artık takmıyor önemli olan kilo alması ve sağlıklı olması dedi ama ciddi anlamda üzülüyorum ..sadece 2 kilo yaa Allah korusun bu haftalarda doğarsa bu bebiş nasıl ayakta kalır bilmiyorum çünkü şişkinlikleri falan gidince daha da zayıflar😟😟