Aslgly Mevr aman biyerleri eksilir 🙄 iyiyim çok teşekkürler. Bazen ağrılar batmaya dönüşüyor korkuyorum dayanamıyoruz gidiyoruz doktora
Mevr Aslgly arada bana da oluyor ama korkulacak kadar değil inşallah da olmaz inşallah sana da olmaz bi daha. Ne diyorlar peki doktora gidince
Deletedmom3 Aslgly 11+0 da %80 kız dedi ikili test yapan dr proftu masallah cokta iyi bir insandi. Ben sormadan kendisi söyledi direkt 😊
Deletedmom0045 11+6 da kız ama erken demişti doktor. 13+1 de ikili test sonuçlarını almaya gittiğimizde de kız olma ihtimali daha fazla demişti , 14+4 üz bugün gittim kız dedi :) çok mutluyum ❤️
cansuaydin Gamzelianne1453 18deyiz şu an,yanılmadık 😁 ayrıca ikili taramada cinsiyet tahmininde yüzde doksan dogru tespit diyorlar, bilginize kızlar..