Bacaklarını ve kollarını gerebilirsin. Bu seni rahatlatacaktır. Ben gerinmek iyi değil diye bir şey duymadım açıkçası ama uzanmak yasaksa gerinmek de iyi değil diye düşünmüştüm. O yüzden bende de aynı sorun var. Bacaklarımı kollarımı geriyorum. Sonra sola yatıp üst bedenimi sağa çeviriyorum sonra da tam tersini yapıyorum. Gerinmiş oluyor her yerim böylece 🤗