Ozgeszr ben, hafta da bir falan içiyordum midem çok bulandığı için zor içiyordum, doktorum çok zorlamadı açılcası beni hatta kendisinin iki çocuğu var kendisi de kullanamamış,yediklerime önem vermemi söylemişti ama kan ilacı gibi önemli ilaçları aksattırmadı sen doktorunla konuş o sana çıkar yol sunacaktır eminim. Buarada bi içtim bi içmedim 38 haftalığım herşey yolunda gidiyor çok şükür şimdilik