Kızlar bebeğimin cinsiyeti için 13, 16 ve 18. Haftalarda kesin erkek denildi. Ayrıntılı ultrason için memlekete gelmiştim ve fakülte hastanesinde yaptırdım prof baktı ve %100 kız dedi. Baya şok oldum dondum kaldım. Sana pipi diye kordon göstermiş dedi ve baya gösterdi kız diye. Ay o değil herkesede erkek demiştik😅 şu saatten sonra bidaha değişir mi bünyem kaldırmaz çünkü 😅 milletede rezil olduk tavsiyem erken söylemeyin akrabalara 😁