Aturkk Kızlar 16 haftalık hamileyim karnım 9 aylık gibi şişkinliğim var ya karnım cok sert gaz sancım var ne yapabilirim
Sivasgelini Aturkk canim ayni sorun bendede var sancidan kivrandigimi biliyorum sabahlari kutlaka kayisi ye ilik su ic gunluk tuvalete cikmamiz lazim benim bairsaklarim cok yavas doktorum ilacda vermiyor sen bi doktoruna danis belki ilac vericektir
ekara Aturkk bazen içtiğimiz ilaçlar yapıyor bazen yediklerimiz katıysa bağırsaklar sindirmiyor birde hormonlar gebelikte bağırsaklar vitamini iyice almak için bağırsakları yavaşlatıyor.