Kızlarrr 33+5 hamileyim bebeğimin suyu azalmış sınırda önce doğumhaneye alındım açıklık varmı diye defalarca alttan bakıldı bebeğim ters olduğu halde neden alttan bakıldı onuda anlamadım tabi. Hiç sancımda yok sonra normal odaya aldılar beni ne zaman cıkacağımda belli değil doğumda😢kaldım öyle hastane cok sıkıcı😣