Bsnrck Ilkbebek Ilk aylarda farketmiyor ama 4 den sonra sola doğru yatmanda fayda var 😊 hem sen rahat edersin hem bebişin 👶 sola yatinca bebek daha iyi oksijen ve besin aliyormus doktorlar oyle tavsiye ediyor ztn 💕 ben hep sola yatıyorum istemsizce oraya dönüyorum 😍
Fatma48 Ilkbebek yaa canım bende 23 martta adet oldum 6 nisan yumurtlama günümde ve devamında 3 4 gün gün değerlendirdim çok ciddi kasık ağrısı yaşadım merdiven VS. İnerken yatıp kalkarken çok oldu kesin hamileyim dedim ama bu ayın 20 sinde adet oldum bir ihtimal olabilir mi?
Ilkbebek Sağ tarafıma cokguzel yatıyorum sol tarafıma yatınca hafif böyle rahatsızlık hissediyorum neden acaba
Bsnrck Ilkbebek. Sağına yatmaya alıştıysan ondndir 😊 benim kuzenimde oyleydi. Ben hep sağıma yatiyodum doktor kesinlikle sola yaticaksin dedi başlarda uyuyamadim ama bikac gune alıştım dedi
ElifKarata Ilkbebek benm de aynennn öyle canm sağ tarafımda rahat edyrm sol da nefessiz kalıyorum acaba Bebek solumda olduğu için mi bende anlayamadım
MerveErginal Sol tarafına yatınca bebeğe daha iyi kan akışı oluyormuş ama bende solum da uyuyamadığım için istemsizce uyandığımda sağ tarafımda buluyorum kendimi
Ilkbebek ElifKarata olabilrmi acaba ultrason fotoğrafında sağda grunuyor ama benim böyle sola yatınca çok rahatsız oluyorumyaa
Aleynaarslan Bende sağ tarafimda rahat ediyorum sola yattıktan 5 dakika sonra sağa dönüp yatıyorum rahat edemiyorum sol da bir türlü 🙈 tersime de geliyor
ElifKarata Doktorlarımıza soralım canm ama annenin rahatlığı ve huzuru bebeğe de geçiyor anne nasıl rahatsa öyle uyumalı bence benm fikrim ama sırf üstü yatmanın zarar lı olduğunu duymuştum
AbdullahBraAras Ben 30 haftalıgım kızım sagolsun saga dönsemde sola dönsemde uyutmuyor o nasıl rahat ederse öyle uyuyoruz😊 zaten bebek sizi istedigi sekle getiriyo bende sol taafıma cok yattık ama uyandıgımda hep sagımdayım
Deletedmom404 Bende genelde hangi tarafta rahat edersem öyle uyuyorum sırt üstü yatmamaya çalışıyorum kalp solda olduğu için sıkışıyo sola dönünce bi yandan da sağa yatıp uyumak daha iyi kalp için sünnet ayrıca Rabbim cümlemizin yardımcısı olsun 💕🤰🏻