SebnemAkar bende şuan 19 + 2 haftalığım ara ara hissediyorm Ama bazıları geç hissedebiliyormuş ben genelde çok yoruldugumda sırt üstü yatıp dinlendigim zamanlar hissediyorm korkma canm daha küçük bebişler belki hareket ediyor sen hissetmiyorsndur ama çok aklına takılırsa doktora görün için rahatlanır en azndan 😊