busraanneoluyor Kızlar kücük bir sehpa tasıyodum ayagı kapıya üstü de göğsüme carptı ve bluzüm ıslandı biraz sıvı geldi bise olur mu :( cok garip oldum.. O an geldi sadece sonrasında gelmedi tabi basına gelen var mı
gulcan1221 Bence bişey olmaz 18 haftadayım bazen ucunda ıslaklık hissediyorum sonra kuruyor bende bir kaç yere çarpmışlığım var çok acıdı ama geçiyor sıkma sorun olmaz içindeki sıvı çıkmasın o bebeğe lazım doğduğunda.