Merhaba kızlar,
06,08 saat 11 de doktorum yatış işlemleri icin hastaneye çağırmıştı sezaryen olacaktım gittik bütün işlemlerimizi yaptık odamızı geçip yavaş yavaş hazırlıklar yapılmaya başladı
kiyafetlrimi değiştirdim nst bağlandı heyecan ve korku bir arada yakınlarım ailem hep yanındaydı eşim bir an olsun elini bırakmadı benden
derken geldiler almaya
ameliyathaneye gidiyordum çok ağladım çok korkuyordum ama hastane çalışanları doktorlar çok Güleryüzlu içten davranarak beni hep sakinlestirdiler ilk defa ameliyathaneye girdim doktorum karşıladı beni sarılarak oda anlamıştı korkumu,herşeyin bir an önce biteceğini söyledi rahatlattılar beni
spinal oldum ve iğneyi dokunuş kadar hissettim sadece ayaklarımda karıncalanma başladı ve yatırdılar beni sakinleştirici de yapılmadı tansiyonum nabizim gayet normaldi benimle yine konuşuyordu doktorlar motive ettiler derkeeen 😊 aglama sesiyle oğlumu gördüm annesine merhaba dedi hemen göğsüme koydular ağlıyordu öptüm kokladım tarif edilemez bir duygu
caninin bir parçası 9 ay beklediğin an yanındaydı şükürler olsun rabbime
hemen karşımda oğlumu giydiriyorlardı ben ona bakmaktan ameliyatı unutmuştum bile kilosu 3,200 - 51 cm doğdu güzelce giydirdiler içerde olan ebe her anın fotoğrafını cekti sagolsun hemen kapıda bekleyen eşime yakınlarıma bebeğimi göstermişler 😊
benimde içerde toplamda 45 dk kadar sure içinde herşeyim tamamlandı odama çıkardılar beni oglumda odada beni karşıladı müthiş bir duygu😢
simdi sadece emzirmede sıkıntımız var biraz alışamadık henüz pompayla cozuyoruz onun dışında sıkıntımız yok çok şükür, bir gece de hastanede kalıp taburcu oldum evimizdeyiz 😊
Rabbim hepinizin yardımcısı olsun kolaylık versin sağlıkla bebislerinizi kucağınıza alın 😍
biraz uzun olmuş hakkınızı helal edin sorularınız varsa cevaplarım 😊
Allaha emanet olun 🤲🏼💙