Busilii97 37 hafta 3 gunluk gebeyim vajinal enfeksiyon riskine karsi sanirim doktorum mixovul fitil verdi 1 hafta boyunca kullanacağım 5.yi en son gece yerlestirdim ve zaten genelde sabah camasirima birazini akmış bulurdum akinti seklinde ama az once lavabodayken idrarimi yaptiktan sonra bacagima kadar yogun ve sut renginde bisey akti berrak degildi ama suyum mu geldi demek bu yani fitilden dolayi da olabilirmi boyle bisey cok sevinirim cevaplarsaniz
R_Arslan Busilii97 fitilden sonra bi akinti oluyor ama emin olamadim suyun mu fitil mi bacagindan asagi sızıyor mu hala.
Melike11 Busilii97 tedbir maçlı git canım acil bakmak zorunda.Suyun gelmişse bebeği de kendini de riske atma.Doktorlar bilir sonucta yarını bekleme derim
Busilii97 Kontrolum yarin var doktorumla hacettepede takibim yapildigi icin gebe izlemdeyim ve belli bi dokto ru m yok haliyle numarasıda yok soramiyorum
Busilii97 Kelebegimmm bende onu dusundum ama bilemedim bi yandan bsska.ni sitede -Tam olarak açık sarı veya ıhlamur çayı renginde olan, sudan biraz daha kıvamlı ve akışkan olan- seklinde ifade etmisler anlamadim.yani benimk8 sut rengindeydi Acsba diyorum fitilde vardi ya oyuzden mi rengi beyazdi yani siviyla fitil karismistir diye dusundum
Busilii97 R_Arslan baya yogun bi sekilde akti bacağıma ve yere daha sonra uzandim suan gelen giden bisey yok gibi ama fitille suyum karistida rengi oyuzdenmi beyazdi dedim bende emin olamadim
Kelebegimmm Busilii97 doktorunu ara yada hastaneye git tedbir amaçlı istersen.fitilde olsa o kadar akarmı🤔
R_Arslan Busilii97 eger bebegin suyu ise hastaneye gitmen gerekiyor. Su gelince risk oluyor bebek icin enfeksiyon vs. Bi acile git icin rahat etsin istersen
Busilii97 Kelebegimmm doktorum yok yani varda numara yok hacettepe gebe izlemdeyim orda doktor surekli degisiyo numaraalmadim bende alamadim yani yinede bekliyim bakalim sancilarimi takip ediyim tekrsr su gelirmi bakiyim
Zeynepzeze Fitilden çok fazla su gelmez ki, eğer miktar fazla ise, bence suyundur. Her hangi bir acile git istersen, eğer açıklık varsa veya suyun geldiyse direkt fakülteye gidersin
Busilii97 Zeynepzeze saglikocaginda da hemsireler bakarmi acaba ya akinti seklinde akti boyle ne cokcok fazla ne de umrsamayacsk kadar az ya hep belli bi belirtim olsun istiyodum boyle kafsm karışsın istemezdimde hayirlisi olsun artik napiyim
Busilii97 R_Arslan acilden girip direk suyum mu geldi emin degilim dedikten sonra alttan muayene mi ederler yani ne diyim onuda bilemedim bi bide bakarlarndimi takibim orda degil ama saglik ocagida olmazmi orasi daha yakin hemsireler bakarmiki
Semaaonursnmz Busilii97 tedbir amaçlı kesinlikle hastaneye acile git şu an ağrın sızın varmı uzun zaman fitil kullandım düşük için evet beyaz akıntı oluyordu ama bi iki damlam hiç öyle akmadı ki belki suyla fitil karışmıştır kesinlikle gitmelisin hayırlı haberlerini bekliyoruz 🌸
Busilii97 Zeynepzeze Melike11 Semaaonursnmz suan acilden giris yaotim nstye bagladilar 55 e kadar cikiyo sanci ama bakalim ne diyecekler hemsireler dalga gecti dogum basladi sandim diyince bisey yoktur gozuyle bakiyolar bakalim bekliyorum Allah razibolsun sizlerden yanitladiginiznicin Melike11
Busilii97 Bu cihwzda 124 diyen bebegin kalp atisida yanindaki buyukte 55 diyo o sanci mi demek alttada bisey 95 falan hangisi sanci Semaaonursnmz Melike11 ya Zeynepzeze