Hikayem1 Kızlar bebek arabası araştırıyorum travel sistemlerin çoğunda bebeğin kaydığını vs yazmışlar. Sizin kullanıpta memnun kaldığınız bebek arabası var mı? Galiba en zorlanıcağım konu bebek arabası 🤔
Hll Hikayem1 ben pregonun baston arabasni almstm fiyatida uygundu gayet memnundum yine ayni arabadan alacagm tavsiye ederim canm. Milyarlar vermek bana sacma geliyor ackcasi.
shrbrk Travel doğumdan itibaren ? Baston 6 aylık kendini toplandığında kullanılıyor sanırım.benimde bilgim yok. Ama kraftin clex kabin tipi hoşuma gitmisti bu bak istersen. Hem uygun. Hem modern duruyor.