hllaltas25 Kızlar bu aşı kaçıncı haftalarda yaptırılıyor kendimiz mi yaptıracağız yoksa aile hekimliği arayıp bilgilendiriyor mu?
duyguuuuuu41 hllaltas25 iki kere yapiliyor ilki 20.haftada oluyo canım saglik ocagi yapiyor aile hekimine bildirmen gerekiyor hamile olduğunu onlar sana tarih veriyolar
Mutlu_E hllaltas25 ben ilk dozunu 1 ay önce bugün vurundum, şimdi 2. Doz için bugün sağlık Ocağına gidicem, benim ilk dozumu sanırım erken vurdular bana bebekler hareket etmeye başladımı dedi evet dedim vurdu bugün de 2.dozu vurunucam 21+4 haftalığız 🤰🏻🌸🌸
Serpilsaltikalp hllaltas25 gebeliği bildirdiyseniz sizi arayacaklardır. Bildirmediyseniz siz gitmelisiniz. İlk doz 20. Haftalarda yapılıyor
Esezgin Hamile olduğunu sağlık ocağına bildirmen gerekiyor. 20. Haftaya tekabül ediyor sanırım sana gün veriyolar. Bazı sağlık ocakları arıyolarmış. En iyi bilgiyi sağlık ocağından alırsın.
NoorMoon Mutlu_E ben de bugün 2. Dozu vurulcam canım. İlkini tam 18 haftalıkların yapmıştı. Bana bebek hareketlendi mi falan diye de sormadı. Bugün 22+3 üm umarım çok ağrı yapmaz ikincisi.( birincisi ağrımamıştı)
hllaltas25 Yazgii yaptırdım takibim yapılıyor da dün bir kaç postta 17. Haftada ilk dozu alanları gördüm daha geç biliyordum bi sormak istedim zamanı gelince ararlar muhtemelen o zaman bebek hareketini iki kere dalga gibi hissettim ama henüz net bir tekme hissetme vs yok
Yazgii hllaltas25 bnde o hafta civarı oldum ilk doz 2.doz da 26. Cı hafta faln oldum am töbe daha asla olmam
Esraygtf hllaltas25 20. Haftada ilk kez 24. Haftada ilk doz. Aile hekiminize gidip yaptırabilirsiniz. Benim ilk gün ağrım olmadı 2. Gün ağrı yaptı. İğne olurken canım yanmadı. Onun dışında bir yan etkisi olmadı
Tz1 Ben 2 dozuda yaptırdım abartılacak hiçbir şey yok sadece hafif ağrı ve şişme olabiliyor ona çocukta dayanır yani