Arkadaşlar adetimin 4 gün gecikmesiyle evde test yaptım pozitif çıktı sağlık ocağında kan verdim beta hcg 80 çıktı .Adet tarihime göre 5 haftalıktı ama bu değer 5 haftalığa göre çok düşük , çok özür dileyerek ve samimiyetinize güvenerek yazıyorum ben ovulasyon testiyle hamile kaldım ve yumurtlama tam ortalarda oldu yumurtlama döneminden sonra 9 gün sonra birliktelik tekrar oldu sizde tekrar yumurtlama olup geç döllenme olmuş olabilir mi ? Bugün dr gidecem ama içim hiç rahat değil çünkü daha önce bir boş gebeliğim vardı