Banada nasip oldu buraya doğum hikayemi yazmak şükürler olsun 🤲🏼 Benim hamileliğim çok rahat geçti kızlar aşermem kusmalarım olmadı hiç. Salı günü kontrolumuz vardı doktorumuz ilk nstyi beğenmedi ve 3 kere nst çekildik ogün sonrasında yolladı eve cumartesi tekrar çağırdı kontrole ve izine çıkıcaktı çok dua ettim ya doktorum olsun doğumum da diye Allahım kabul etti 🤲🏼 Cumartesiyi bekliyemedi ama benim kızım 😍 benim hiç kasılmam sancım yoktu kızlar bugün birden saat 17:00 de suyumun geldiğini fark ettim. Suyum geldikten sonra sancılarım da başladı. Eşim evde değildi yoldaydı oda hemen geldi ve doktorunu ara gidelim dedi ben biraz daha durmak istiyodum evde ama iyikide gitmişiz. Hastaneye geldiğimde doktorumda ordaydı ebe muayne etti 2 buçuk santim açılmam vardı nstye bağladılar beni ondan snra sancı odasında tek başıma çektim 1 saat sancı (özeldeyim bu arada) snra annemi aldılar yanıma. Annemle sancılar çektim kolay değil evet. Doktorum büyük tuvalatin gelince çağır demişti. Saat 20:00 falandı ebeler hiç kimse yoktu annem çağırmaya gitti. Ebe geldi muayne etti ve doktorumu aradı hemen gelin dedi. Doktorum geldi bensiz mi doğurucaksın diyo ama 😊 kontrol etti ve ıkın bırak diyince bırak bağırma dedi ben ıkındım ve dur yavaş bekle dedi bidaha ıkındım ve 20:17 de kızım geldi 🤲🏼😍 Benim biraz kanamam oldu kızlar ve 3 dikişim var dikişleri hiç hissetmedim kanamam olduğu için biraz doğumhanede bekledim. Kızlar size tavsiyem meryem ana eli otunu kullanın fakat doğum olduğunda sonra hemen suyunu dökün biz bilmiyoduk onu ben yaptırdım Allahıma şükürler olsun kolay doğumum oldu tabiki dua da ettim eksik etmeyin dualarınızı sütüm daha gelmedi inşallah oda hemen gelir. Allah herkesi bi nefeste kurtarsın inşallah. 🥰